Girişim Topluluğunun Buluşma Noktası
Girişimcilerin fikirlerini hayata geçirmek için çalışabileceği, diğer girişimcilerle bir araya gelerek bilgi paylaşabileceği bir ortam sağlıyoruz.

Neler Sağlıyoruz?

İlham verici ortak çalışma alanı

Yüksek hızlı internet

Taze kahve ve daha fazlası
Başvuru Süreci

Başvuru
Santral’den yararlanmak için başvuru formunu doldurup bize iletiyorsunuz.

Değerlendirme
Başvuru yapan girişimleri titizlikle değerlendiriyoruz.

Sonuç
Başvuru sonucunuz hakkında mail olarak geri dönüş yapıyoruz.
Sıkça Sorulan Sorular
Santral Nedir?
Türk Telekom olarak girişimcilerin fikirlerini hayata geçirmek için çalışabileceği, diğer girişimcilerle bir araya gelerek bilgi paylaşabileceği ve girişimci etkinlikleri düzenleyebilecekleri bir ortam sağlıyoruz.
Santral olarak neler sağlıyorsunuz?
İhtiyacınız olan ilham verici çalışma, dinlenme, gelişim ve networking ortamını bulursunuz.
Hızlı internet, toplantı odaları, etkinlik alanı, çay&kahve ve atıştırmalık ikramları,kilitli dolaplar,dinlenme alanları, güvenlik, temizlik ve kolay ulaşım imkanları ile hayatınızı kolaylaştırıyor ve girişimlerinize odaklanmanızı sağlıyoruz.
Santral haftasonu açık mı?
Evet. Santral haftaiçi&haftasonu kullanımınız için açık. Sadece hafta sonlarında çay&kahve ve ikram desteği sağlayamıyoruz.
Santral’de ikramlar yapıyor musunuz?
Self servis çay ve kahvenin yanında, atıştırmalık ikramları yapıyoruz. Ayrıca mutfağımızda bulunan buzdolabını kendi getirdiğiniz yiyecek ve içecekler için kullanabilirsiniz.
Santral’de çalışma alanları ne sıklıkta temizleniyor?
Tüm alanlarda, her gün temizlik yapılıyor.
Başvurum onaylandıktan sonra bir şey yapmam gerekiyor mu?
Yapmış olduğunuz başvuru incelenip onaylandıktan sonra, size başvurunuzun onaylandığına dair bir mail gelecektir.Onay mailini aldığınız andan itibaren dilediğiniz zaman Santral’den faydalanmaya başlayabilirsiniz.
Başvurusu onaylanan girişimleri biz bina yönetimine bildiriyoruz. Sizin ayrıca bir şey yapmanıza gerek kalmıyor. Santral binasına ilk gittiğinizde bina sorumlumuz size Santral ile ilgili bilgiler ve kullanım kuralları hakkında kısa bir bilgilendirme yapacaktır.
Güvenliği nasıl sağlanıyorsunuz?
Santral binamız 7/24 kamera sistemiyle ve güvenlik görevlilerimiz ile her daim güvenli.
Şirket resmi adresi olarak Santral adresini gösterebilir miyiz?
Girişimler şirket adresi veya resmi yazışma adresi olarak Santral adresini gösteremezler.
Ulaşım İmkanları Nasıl?
İstanbul’un tam kalbinde bulunan lokasyonumuza toplu ulaşım ile erişmek çok kolay. Ayrıca kendi aracınızla gelmek isterseniz etrafta yer alan ücretli otoparkları kullanabilirsiniz.
Santral’de çalışırken dikkat etmemiz gereken kurallar neler?
1. Daha fazla girişime fırsat tanımak için girişim başına max.2 kişiyi daimi olarak Santral’de misafir edebiliyoruz. Bunun dışında günlük olarak bilgi vererek misafir davet edebiliyoruz.
2. Misafirimiz geleceği zaman santral bina sorumlusu üzerinden güvenliğe bilgi veriyoruz.
3. Gün sonunda masamızda kişisel eşyalarımızı bırakmıyoruz.
4. Binanın temizliği düzenli olarak her gün yapılıyor ama çöplerimizi masamızda ve ortak kullanım alanlarında bırakmıyor, katta yer alan çöp konteynerlarına atıyoruz.
5. Mutfak bölgesi dışında çalışma masalarında ve toplantı odalarında yemek yemiyoruz.
6. Toplantı odalarını rezerve ederek kullanıyoruz.
7. Toplantı odalarını mümkün olduğu kadar kısa zaman dilimleri için rezerve ederek ihtiyacı olan daha fazla kişinin toplantı odalarını kullanmasına destek oluyoruz.
8. Ortak çalışma alanlarında gürültü yapmıyoruz ve yüksek sesle müzik dinlemiyoruz.
Diğer sorularınız için : pilot@turktelekom.com.tr